TRK 702
Nyní akční nabídka sada kufrů v ceně motocyklu + doplňky na míru!
Nejprodávanější motocykl v Itálii 2024
Benelli TRK 702 převzal pomyslnou štafetu po modelu TRK 502 jako vlajkový produkt značky z Pesara. Pohodlí a funkčnost jsou charakteristickými znaky modelu TRK 702.
Barevné varianty
Benelli TRK 702 je pohodlný a neúnavný světoběžník, který je navržen pro cestování na dlouhé vzdálenosti i pro snadné dojíždění do města a při každé jízdě přináší jedinečné emoce. Tento intuitivní a snadno ovladatelný motocykl je ideální pro dlouhé cesty. Zrodil se v Centro Style Benelli a výzkumu a vývoje v Pesaru a je poháněn zcela novým řadovým dvouválcovým motorem o objemu 698 cm3, který dosahuje výkonu 70 k (51,5 kW) při 8000 ot/min a točivého momentu 70 Nm při 6000 ot/min, což zajišťuje pohotové a agilní reakce.
Rám je tradiční mřížový z ocelových trubek s ocelovým plechem, typický pro modely Benelli. Systém odpružení zahrnuje přední vidlici upside-down o průměru 50 mm se zdvihem 140 mm a hliníkovou kyvnou vidlici s centrálně umístěným monoshockem, nastavitelným předpětím pružiny a hydraulickým tlumením odskoku, který nabízí zdvih 45 mm.
Pohodlí a funkčnost jsou charakteristickými znaky modelu TRK 702. Je vybaven standardním čelním sklem, které nabízí vynikající ochranu jezdce i spolujezdce. Sedmnáctipalcová kola z hliníkové slitiny jsou vybavena pneumatikami Pirelli Angel GT o rozměru 120/70 vpředu a 160/60 vzadu. Toto kolo je navíc vybaveno kompletním systémem LED osvětlení a 5'' barevným TFT displejem s vysokým rozlišením a připojením Bluetooth. Jezdec tak může přijímat příchozí hovory a oznámení a ovládací prvky na řídítkách umožňují správu hovorů. Stažením aplikace a připojením přes Wi-Fi promění řešení zrcadlení telefonu přístrojovou desku motocyklu v navigační systém.
Datový list
Motor
OBJEM | 698 cm3 |
VRTÁNÍ A ZDVIH | ø83×64.5 mm |
KOMPRESNÍ POMĚR | 11.6:1 |
VÝKON | 51.5 kW at 8000 r/min, možno 35 kW se zápisem do TP |
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT | 70 Nm/6000 r/min |
TYP | DOHC, 2-válcový/4-taktní/8-ventilový motor |
ZAPALOVÁNÍ | TCI |
STARTÉR | Elektrický |
MAZÁNÍ | Tlakové mazání |
PALIVOVÝ SYSTÉM | EFI |
CHLADÍCÍ SYSTÉM | Kapalina |
Převodovka
Koncový převod | řetěz |
Typ spojky | Mokrá vícelamelová |
Převodovka | 6ti stupňová |
Podvozek
Přední brzdy | duální kotouč, 320 mm |
Zadní brzdy | kotouč, 260 mm |
RÁM | Ocelový rám |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | Mono shock, 26,5 mm |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | 140 mm |
Kolo přední | 120/70-17 |
Kolo zadní | 160/60-17 |
Rozměry
Suchá hmotnost | 219 kg |
palivová nádrž | 20 l |
Světla výška | 190 mm |
Celková délka | 2200 mm |
Celková šířka | 925 mm |
Celková výška | 1390 mm |
Výška sedadla | 810 mm |
Rozvor | 1505 mm |
Maximální zatížení | 202 kg |
Baterie | 12V11.2Ah |