Čistá vášeň od roku 1911

Prodloužená záruka
Záruka 4 roky

BKX 300

Model no. BKX 300
Lehký, odvážný, nezapomenutelný.
BKX 300
  • Šedá
  • Béžová
  • Bílá
  • Modrá
Svoboda začíná s BKX

Spojuje lehkost, dobrodružství a jedinečný design pro mladé jezdce.

Barevné varianty

 

PŘEDSTAVENÍ

BKX 300 je novým adventure motocyklem od Benelli, který je určen mladší generaci jezdců. Motocykl navržený pro ty, kteří chtějí svobodně cestovat a objevovat nové cesty. Univerzální dvoukolka, lehká a snadno ovladatelná, vytvořená tak, aby zajistila optimální ovladatelnost za všech podmínek a přinesla zábavu jak na asfaltu, tak v terénu. Ideální volba pro začátečníky toužící po dobrodružství, ale také pro ty, kteří si chtějí užít jízdu na kompaktním, dynamickém a moderně stylizovaném motocyklu.

Design a konstrukce

BKX byl navržen v Benelli Style Centre v Pesaru, kde se zaměřili na jednoduché a čisté linie s důrazem na detaily. Přední světlomet s moderním DRL je sdílený s verzí "S" pro silniční použití, zatímco zadní světla jsou integrována do směrových ukazatelů. Směrovky jsou navíc integrovány do chráničů rukou – prvku, který je v této kategorii vzácný.

BKX 125 vs. BKX 300

Obě verze sdílí dobrodružného ducha, ale liší se motorem a konstrukcí. BKX 125 má ocelový trubkový rám, zatímco BKX 300 kombinuje trubkový rám s dvojitým spodním rámem. Obě verze disponují plně nastavitelnou přední vidlicí (Ø 41 mm), umožňující nastavit předpětí, kompresi a odskok. Zadní tlumič je rovněž nastavitelný a propojený s kyvnou vidlicí přes spojení.

Podvozek a brzdy

Obě verze mají 19”/17” drátěná kola, která zvládnou jakýkoli terén. BKX 300 má větší přední brzdový kotouč (280 mm) než BKX 125 (240 mm), obě verze mají čtyřpístkové radiální třmeny vpředu a jednokotoučovou brzdu vzadu.

Tradice Benelli

Benelli, založená v roce 1911, pokračuje v tradici kombinování inovací, technologií a vášně pro motorky. Od roku 2005 je součástí Qianjiang Group a od roku 2016 Geely Holding Group, což umožňuje přístup k nejmodernější výrobní technologii.

Datový list

Motor

OBJEM 292,4 cm3
VRTÁNÍ A ZDVIH Ø78 x 61,2 mm mm
KOMPRESNÍ POMĚR 12,2:1
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 24,5 Nm (2,5 kgm) @ 7000 rpm
MAZÁNÍ Tlakové mazání
CHLADÍCÍ SYSTÉM Kapalina
PALIVOVÝ SYSTÉM EFI
TYP 1-válec/4-taktní/4-ventilový motor
STARTÉR Elektrický
ZAPALOVÁNÍ BOSCHTM MOTRONIC MES 8.0
VÝKON 21,5 kW (29,2 Cv) @ 9000 rpm

Převodovka

Převodovka 6ti stupňová
Koncový převod řetěz
Typ spojky Olejová

Podvozek

Přední brzdy Jeden plovoucí kotouč ø300 mm se čtyřpístkovým radiálním třmenem a ABS
Zadní brzdy Jeden kotouč ø240 mm s plovoucím jednopístkovým třmenem a ABS
RÁM Ocelový rám
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ USD vidlice, Ø 41 mm, plně nastavitelné
Kolo zadní 130/80 - 17 M/C
Kolo přední 100/90 - 19 M/C
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Mono shock, Ocelové kyvné rameno, stavitelný odskok a předpětí

Rozměry

palivová nádrž 12 l
Světla výška 229 mm
Celková délka 2110 mm
Celková šířka 910 mm
Celková výška 1210 mm
Výška sedadla 830 / 855 / 880 mm mm
Rozvor 1426 mm
Maximální zatížení 155 kg
Baterie 12V11.2Ah

Kontaktní formulář

Ozvěte se nám

Napadají vás nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Odesláním souhlasím, aby společnost Nevima Group s.r.o zpracovávala moje osobní údaje v rozsahu uvedeném v tomto formuláři za účelem zodpovězení dotazu.